Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Kasimov A$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Kasimov A. Assessment of the pollution degree of the Dnepr river and development of measures for its decrease [Електронний ресурс] / A. Kasimov, I. Stalinska, K. Sorokina // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2017. - № 3(10). - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2017_3(10)__7
| 2. |
Kasimov A. Numerical study of the process of compressing a turbulized two-temperature air charge in the diesel engine [Електронний ресурс] / A. Kasimov, K. Korytchenko, D. Dubinin, A. Lisnyak, E. Slepuzhnikov, I. Khmyrov // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 6(5). - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_6(5)__7 Досліджено проблему підвищення енергоефективності систем полегшення пуску дизельних двигунів за рахунок підігрівання повітряного заряду. В основу підвищення енергоефективності закладено підігрівання лише частини заряду. У результаті в циліндрі двигуна утворюється повітряний заряд, що складається з двох шарів повітря з різною температурою. Для обгрунтування нового методу полегшення холодного пуску багатолітрового дизельного двигуна проведено числове дослідження стиснення різнотемпературного повітряного заряду в двигуні. Числово досліджено зміну температурного поля заряду під час стиснення з урахуванням вихрових потоків, що виникають при формуванні заряду в циліндрі двигуна на прикладі двигуна типу 6ТД. З аналізу температурного поля заряду виявлено наявність умов для надійного самозаймання палива у заряді під час його стиснення. Для формування двох шарів повітря, що мають різну температуру, за умов моделювання задавалося спочатку нагнітання холодного повітря в циліндр двигуна за температури 253 K. Далі здійснювалось нагнітання підігрітого повітря за температури 773 K. Об'ємна доля підігрітого повітря в заряді склала 10 %. За результатами моделювання виявлено, що у разі стиснення зберігається наявність шарів заряду з різними температурами. Підтверджено досягнення температури самозаймання палива в попередньо підігрітому шарі повітря за температури впускного повітря - 20 <^>oC. Отримані результати можуть бути використані для обгрунтування вимог до енергоефективних систем полегшення холодного пуску дизельних двигунів.
| 3. |
Kasimov A. Application of the automatic control theory for searching rational ways of technical diagnostics and improvement of technical characteristics of 2E36 stabiliser [Електронний ресурс] / A. Kasimov, Ye. Shpinda, O. Horbov, Yu. Kovtunov, I. Kolobov, Yu. Krasnoshapka // Сучасні інформаційні системи. - 2019. - Т. 3, № 3. - С. 120-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adinsys_2019_3_3_19
| 4. |
Baykenzhin M. Modeling the influence of rolled profile strengtheners on the arch support load-bearing capacity [Електронний ресурс] / M. Baykenzhin, Z. Asanova, Z. Rashid, A. Kasimov, D. Ivadilinova, G. Zhunis // Mining of mineral deposits. - 2022. - Vol. 16, Iss. 1. - С. 84-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rr_2022_16_1_13
|
|
|