Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Kasimov A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Kasimov A. 
Assessment of the pollution degree of the Dnepr river and development of measures for its decrease [Електронний ресурс] / A. Kasimov, I. Stalinska, K. Sorokina // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2017. - № 3(10). - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2017_3(10)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.312 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Kasimov A. 
Numerical study of the process of compressing a turbulized two-temperature air charge in the diesel engine [Електронний ресурс] / A. Kasimov, K. Korytchenko, D. Dubinin, A. Lisnyak, E. Slepuzhnikov, I. Khmyrov // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 6(5). - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_6(5)__7
Досліджено проблему підвищення енергоефективності систем полегшення пуску дизельних двигунів за рахунок підігрівання повітряного заряду. В основу підвищення енергоефективності закладено підігрівання лише частини заряду. У результаті в циліндрі двигуна утворюється повітряний заряд, що складається з двох шарів повітря з різною температурою. Для обгрунтування нового методу полегшення холодного пуску багатолітрового дизельного двигуна проведено числове дослідження стиснення різнотемпературного повітряного заряду в двигуні. Числово досліджено зміну температурного поля заряду під час стиснення з урахуванням вихрових потоків, що виникають при формуванні заряду в циліндрі двигуна на прикладі двигуна типу 6ТД. З аналізу температурного поля заряду виявлено наявність умов для надійного самозаймання палива у заряді під час його стиснення. Для формування двох шарів повітря, що мають різну температуру, за умов моделювання задавалося спочатку нагнітання холодного повітря в циліндр двигуна за температури 253 K. Далі здійснювалось нагнітання підігрітого повітря за температури 773 K. Об'ємна доля підігрітого повітря в заряді склала 10 %. За результатами моделювання виявлено, що у разі стиснення зберігається наявність шарів заряду з різними температурами. Підтверджено досягнення температури самозаймання палива в попередньо підігрітому шарі повітря за температури впускного повітря - 20 <^>oC. Отримані результати можуть бути використані для обгрунтування вимог до енергоефективних систем полегшення холодного пуску дизельних двигунів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 556.136 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Kasimov A. 
Application of the automatic control theory for searching rational ways of technical diagnostics and improvement of technical characteristics of 2E36 stabiliser [Електронний ресурс] / A. Kasimov, Ye. Shpinda, O. Horbov, Yu. Kovtunov, I. Kolobov, Yu. Krasnoshapka // Сучасні інформаційні системи. - 2019. - Т. 3, № 3. - С. 120-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adinsys_2019_3_3_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 617.768 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Baykenzhin M. 
Modeling the influence of rolled profile strengtheners on the arch support load-bearing capacity [Електронний ресурс] / M. Baykenzhin, Z. Asanova, Z. Rashid, A. Kasimov, D. Ivadilinova, G. Zhunis // Mining of mineral deposits. - 2022. - Vol. 16, Iss. 1. - С. 84-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rr_2022_16_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 690.972 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського